קישורים אקדמיים
מצורפים קישורים מתוך תיק קידום
פיתוח חמרי הוראה
סילבוס היברידי
- דגם הוראה קורס UDL – במסגרת הקורס פתחתי דגמי למידה אשר אחד מהם מוצג באתר ההשראות של המכללה. להלן קישור: הוראה מגוונת -ברוח UDL עיצוב אוניברסלי ללמידה. דגם ההוראה מדגיש את הצורך לתת מענה למגוון לומדים תוך כדי למידה פעילה של הלומד. הדגם מדגיש את היכולת לאפשר לכל לומד להביע את הידע שלו באמצעים מגוונים כגון: כתיבה, הקלטה, וידאו ציור ועוד-ברוח גישת UDL. בדגם נערך שימוש, בין היתר, באפליקציית Me המאפשרת הבעת ידע בדרכים מגוונות.
- ערוץ יוטיוב בתחום UDL – במסגרת הקורס פותח ערוץ יוטיוב המיועד לשתף את הידע בתחום UDL. הערוץ מורכב מסרטונים שהסטודנטים פתחו בסיום הקורס – סרטונים הממחישים יישום גישת ה UDL בכיתות החינוך המיוחד בהם הם מלמדים. מטרת הערוץ היא שיתופיות בהמחשת העקרונות גישת ה UDL. להלן הקישור לערוץ https://youtu.be/3j6sG_YW5Fw
- יצירת קופסאות בריחה לבתי ספר לחינוך מיוחד. להלן קישור לתמונות וסרטוני וידאו של הקופסאות
אפיון אפליקציות לתלמידים עם צרכים ייחודיים- קישור למצגת שיתופית לסיכום הקורס בה הסטודנטים הציגו את האפליקציות שפתחו
- דוגמה לתיאור של אחת האפליקציות שאופיינו https://view.genial.ly/6000a1625757e30fe1fb5d8f
סדנת גמר: קידום תפקודים ניהוליים באמצעות טכנולוגיות סיוע 2018-2021
דוגמאות לאתרים של תכניות הוראה שפותחו ע"י הסטודנטים (קישורים לאתרים)
הטמעת שימוש האייפד בכיתות על הספקטרום האוטיסטי (א'-ב') בתהליך רכישת הקריאה
תכנית לשילוב האייפד בשיעורי רכישת קריאה בקרב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
הבריחה מגן חיות -אתר בריחה לפיתוח הבנת הנקרא
תכנית הטמעת טכנולוגית סיוע מסוג IPAD בגני ילדים -כעזר תקשורת תומכת וחלופית
תח"י חכם, תח"י משולב טכנולוגיה לתלמידים עם לקויות שמיעה
קידום תפקודים ניהוליים באמצעות שיעורי רובוטיקה
תפקידים במכללה ויוזמות
תפקיד: ראש התכנית לתואר שני בטכנולוגיה בחינוך
- יוזמות מתחדשות בכל שנה, כגון עריכת כנסים, שיתוף בהרצאות השראה לקהל הרחב, חלקות פרס יוזמות לסטודנטים שלנו במהלך תקופת הקורונה ועוד.
- דוגמה לקול קורא שנשלח לשיתוף יזמויות של סטודנטים.
- דוגמה למסמך יוזמות של הסטודנטים שלנו במהלך תקופת הקורונה.
בסיום השנה נערך מפגש מסכם בו חולקו תעודות הוקרה ליוזמות המובילות אשר נשלחו אליהם הביתה.
- פיתוח צוות באמצעות מפגשים שוטפים, הרצאות עמיתים, הרצאות של מומחים בתחום טכנולוגיה בחינוך לצוות, שיח מתמשך ויומיומי וגיבוש ואוירה חברית.
- דוגמה לקול קורא – לפיתוח דגמים חדשניים להוראה וללמידה מרחוק
- דוגמה לפיתוח צוות של מסמך "כלים ומתודות ללמידה היברידית"
5. פיתוח סמינריוני פרויקטים.
7. תרומה למערכת החינוך ולבתי ספר
הייתי שותפה לכתיבת מסמך של אגף לקויות למידה של משרד החינוך בנוגע לעקרונות הוראה מרחוק לתלמידים עם הפרעות בקשב ובלמידה. שם המסמך: כשלקות למידה והפרעת קשב פוגשות את הלמידה המקוונת מרחוק- מאי 2020. להלן קישור למסמך : כשלקות למידה והפרעת קשב פוגשות את הלמידה המקוונת מרחוק