הכירו את MY BIB
הכלי האולטימטיבי לארגון וציטוט בבליוגרפי
ועל הקשר בין תפקודים ניהוליים לכתיבה אקדמית
סטודנטים רבים מתקשים בשלב איסוף המקורות, סידורם וכתיבת רשימה ביבליוגרפית לפי כללי APA, MLA או כל שיטה אחרת. עד לא מזמן זה היה מאבק כמעט אבוד, איך כותבים? איפה כותבים את השנה? כתב נטוי או בולט? ועוד ועוד
היום עם MY BIB כל זה נחסך לכם. מעבר לכך, זה לא רק עניין של ידע
אלא של תפקודים ניהוליים: ארגון, תכנון (planning), זיכרון עבודה (working memory) ויוזמה (initiation).
מה מאפשר השימוש ב MY BIB מנקודת המבט של תפקודים ניהוליים?
פירוק המשימה – במקום להתמודד עם משימה אחת גדולה ומעורפלת של "לסדר ביבליוגרפיה", MyBib מחלקת אותה לצעדים ברורים: הכנסת מקור → בדיקת פרטים → הפקת ציטוט מוכן. כמו"כ היא מארגנת את רשימת המקורות לפי סדר ה ABC. היא מאפשרת גם להוציא את הציטוט המדויק שנועד להטמיע בסקירת הספרות (בתוך הטקסט עצמו).
זיכרון עבודה – אין צורך להקדיש זמן לזכור כללים, סוגי מקורות או סימני פיסוק – יש דברים שלא חייבים לדעת לפרטים אלא את העקרונות. באמצעות האפליקציה תוכלו לדעת איך לרשום ציטוט נכון (לדוגמה לשים לב שבסוף הציטוט יש קישור ל doi) אך לא תצטרכו לטרוח ולחפש כיצד להפיק אותו בעצמכם.
שליטה ובקרה – אם יש פרט חסר במקורות שרשמתם, האפליקציה תשאל עליו ותבקש מכם לבדוק האם הפרט הזה קיים. בנוסף, אם יש מקור שהאפליקציה אינה מכירה, תטילו ספק במקור ותחפשו האם אכן מקור מוסמך, אקדמי וקיים.
אתחול משימה – כשהכלים פשוטים ונוחים, יש יותר סיכוי שהסטודנט יתחיל את המשימה ולא ידחה אותה שוב ושוב.
למי זה מתאים במיוחד?
כל מי שרוצה לפנות מקום קוגניטיבי למשימות החשובות באמת – קריאה, ניתוח וכתיבה
סטודנטיות.ים עם הפרעת קשב, קושי בהתארגנות או עומס קוגניטיבי
ולמרצות.ים שמלמדות.ים , שווה להכיר את הכלי הזה ולהפוך אותו לחלק מתהליך הליווי של סטודנטיות.ים שלכן.ם בעבודות.
ברצלחה