כתבי עת וספרים
שרייבר, ב. (2022). הבדלים ביכולת שיפוט ואמדן זמן בין סטודנטים ואקדמאים עם וללא הפרעות בקשב ובלמידה. סוגיות בחינוך מיוחד ושילוב (סחי"ש),31. 103-129. אוניברסיטת חיפה.
שרייבר, ב. (2018). אפליקציות למימוש הפוטנציאל: שילוב סביבות הוראה אוניברסליות (UDL) בצד אפליקציות ללמידה. בתוך אלוני,נ.,וגוטרמן, ק ושורק, צ. (עורכים). הרבגוני הוא הסטנדרטי החדש: מדריך להוראה פרטנית (עמ' 157-166). תל-אביב: הוצאת הקיבוץ המאוחד ומכון מופ"ת.
שרייבר, ב., וזיגנשין-גמליאלי, ו. (2017). השימוש במצלמת וידיאו כאמצעי לשיפור כישורי השיח והתקשורת של ילד על רצף האוטיזם – חקר מקרה. בתוך ודמני, ר (עורכת). פדגוגיה דיגיטלית הלכה למעשה. תל-אביב: מופ"ת (131-153).
שרייבר , ב. (2013). זיכרון עבודה שומר הראש שלנו. פנים- כתב עת לתרבות חברה וחינוך, 62. 71-77 http://bettys.co.il/worki/
שרייבר ב. וחצרוני א. (2010). מאפיינים של לקויות למידה והפרעת קשב בקרב סטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה. בימת דיון. בטאון מכון מופ"ת, 42, 53-56
6שרייבר, ב. (2010). שילוב מחשב נייד לשיפור הביצועים האקדמיים של סטודנטים עם דיסגרפיה. הועידה הל"ז של אלי"ש-האגודה הישראלית לבלשנות שימושית. מכללת סמינר הקיבוצים.
http://www.tau.ac.il/~ilash/index.files/abstracts2010.pdf
שרייבר ב. (1998). שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה: אופנה חולפת או שינוי מהותי? הד החינוך , ע"ב, גיליון 7-8 .
שרייבר, ב., אדטו-בירן, א., ופולני, ש. (2013). מיפוי חשיבה ככלי למידה. פנים- כתב עת לתרבות חברה וחינוך, 62. 115-120.
Shrieber, B. (2023). Promoting Executive Function Through Computational Thinking and Robot: Two Studies for Preschool Children and Hospitalized Children. In: Balogh, R., Obdržálek, D., Christoforou, E. (eds) Robotics in Education. RiE 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 747. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-38454-7_17
Bar, A., & Shrieber, B. (2019). Using Legos in a Hands-On Activity to Teach Educators the Foundations of UDL. Universal Access Through Inclusive Instructional Design: International Perspectives on UDL, 37.
Shrieber, B., & Peled, R. (2018). Cooperative Online Research Meetings of Cerebral Palsy and Graduate Students to Promote Web Accessibility. In M, Shonfeld & D. Gibson (Eds), Collaborative Learning in a Global World (125-138). Information Age Publishing, Inc.
Shrieber, B. (2016). Using Mind Mapping Software to Initiate Writing and Organizing Ideas for Students with SLD and ADHD. In: Miesenberger, K., Bühler, C., Penaz, P. (eds) Computers Helping People with Special Needs. ICCHP 2016. Lecture Notes in Computer Science, vol 9759. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-41267-2_50
Shrieber, B., Eldar, D. (2016). Efficacy of Tablets for Students with Learning Difficulties Studying Concepts in Geometry. In: Miesenberger, K., Bühler, C., Penaz, P. (eds) Computers Helping People with Special Needs. ICCHP 2016. Lecture Notes in Computer Science, vol 9758. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-41264-1_65
Shrieber, B., & Cohen, Y. (2013). Using Photos and Visual-Processing Assistive Technologies to Develop Self-Expression and Interpersonal Communication of Adolescents with Asperger Syndrome (AS). Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects, 9. 267-286.
Hetzroni O.E.,& Shrieber B. (2004). Word Processing as an Assistive Technology Tool for Enhancing Academic Outcomes of Students with Writing Disabilities in the General Classroom. Journal of Learning Disabilities, 37 (2), 143-154. Austin. https://doi.org/10.1177/00222194040370020501
כתבות
9.2016 מוסף ביו-עיתון הארץ "הורים וילדים הדור הבא" – "אפליקציה למימוש הפוטנציאל"
2.2015 מוסף ביו-עיתון הארץ – שם המאמר: "טכנולוגיות סיוע לילדים עם הפרעת קשב" (עמ' 24)
2012 כתבה במגזין של "חבר ידע" בנושא "דחינות וניהול זמן".
2012 כתבה במגזין האינטרנטי "דוקטורס" בנושא: "קשב וריכוז היעזרו בטכנולוגיות". פברואר, 2012.
2010 ראיון לכתבה בנושא "מחשבים לטובת ליקויי הלמידה" . הד החינוך, דצמבר 2010, עמ' 94-95.
1998 כתבה במגזין הד החינוך. "שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה: אופנה חולפת או שינוי מהותי? " הד החינוך , ע"ב, גיליון 7-8 .
דוחות מחקר
Shrieber, B., Waldman, T., Carmel, R. (2014). The Impact of Using Assistive Technology (AT) Reading Software in English for Academic Purposes (EAP) on Reading Fluency and Comprehension of Students with Learning Disabilities (LD). A research report for MOFET institution.
זייפרט ת., ושרייבר ב. (2008). תרומתו של מחשב כף יד ליכולת התכנון וארגון הלמידה של סטודנטים עם לקויות למידה. ת"א: היחידה למחקר ולהערכה ע"ש סגל, מכללת סמינר הקיבוצים.
כנסים
Shrieber, B. (July 2024). Enhancing Cognitive Flexibility and Independence Through the Graduated Integration of 360° Video and VR Technologies for Students with Autism Spectrum Disorder. The 12th European Conference on Education (ECE). SOAS and University College London (UCL), United Kingdom.
Shrieber, B. (June 2023). Promoting executive function through computational thinking and robot: two studies. The International Conference The Future of Education. Florence, Italy.
Shrieber, B. (June 2021). Implementing Universal Design for Learning (UDL) in an Inclusive Learning Environment. IAIE Virtual Conference (International Association for Intercultural Education): “Intercultural Education in an Age of Information and Disinformation. The Kibbutzim College of Education, Technology and the Arts, and MOFET. Tel-Aviv, Israel.
Levi, O. & Shrieber, B. . (July 2019). The contribution of assistive technology in improving decision-making process of students who are deaf. . The th International Conference on Teacher Education: The Story of Innovation in Teacher Education. MOFET institute, Tel-Aviv, Israel.
Provisor, A & Shrieber, B. (July 2019). The contribution of iMovie editing to improve storytelling skills of a deaf student with Adhd. The 7th International conference on Teacher Education: The Story of Innovation in Teacher Education. MOFET institute, Tel-Aviv, Israel.
Shrieber, B. (July 2019). The impact of using learning apps on executive functions: task initiation and persistence, of students with ADHD, SLD and ASD. The 7th International Conference on Teacher Education: The Story of Innovation in Teacher Education. MOFET institute, Tel-Aviv, Israel.
Shrieber, B. (July 2018). The impact of using iPad apps on the participation of students with ADHD, SLD and ASD. 2018 DISES International Conference in Cape Town, South Africa. A lecture.
Shrieber, B. (July 2016). Using Mind Mapping Software to Initiate Writing and Organizing Ideas for Students with SLD and ADHD. 15th International Conference on Computers Helping People with Special Needs (ICCHP). University of Linz, Austria. A lecture.
Shrieber, B., & Eldar, D. (July 2016). Efficacy of Tablets for Students with Learning Difficulties Studying Concepts in Geometry. 15th International Conference on Computers Helping People with Special Needs (ICCHP). University of Linz, Austria. A lecture.
Shrieber, B., Waldman, T., Carmel, R. (2015). The Impact of Using Assistive Technology (AT) Reading Software in English for Academic Purposes (EAP) on Reading Fluency and Comprehension of Students with Learning Disabilities (LD). 39th Annual Conference of the International Academy for Research in Learning Disabilities (IARLD), Vancouver BC, Canada. Poster.
Shrieber B., Yaniv, H., Ashkenazi, G & sinkevich, T.(2013). Text-to-speech software to improve reading comprehension of students with ADHD (Pioneer study). ADHD Worldwide – 1st Joint Meeting, Tel Aviv. Poster.
Shrieber B., Yaniv, H., Ashkenazi, G.(2013). Using Text-to-speech software to improve reading comprehension of students with ADHD. XIVth Biennial International Conference of IACEP -the International Association for Cognitive Education and Psychology. , University of Leiden, Netherlands. A Symposium.
Waldman, T., Shrieber, B., & Carmel, R. (2013). The impact of using Assistive Technology (AT) reading software in English for Academic Purposes (EAP), on comprehension of students with learning disabilities (LD). XIVth Biennial International Conference of IACEP -the International Association for Cognitive Education and Psychology. , University of Leiden, Netherlands. Poster.
Shrieber B. & Adato-Biran, I. (2012). Mind mapping technology for students with learning disabilities. Oral presentation at 33rd YAI Network’s International Conference on Developmental and Learning Disabilities. New-York, USA. A Lecture.
Shrieber, B. & Hetzroni, O. (2012). The impact of motivation and sense of success on decision making and time management of students with learning disabilities and ADHD. DISES International Round Table. Sligo, Ireland.
Shrieber, B. & Hetzroni, O. (2011). Characteristics of learning planning functions of students with learning disabilities with and without ADHD. Poster presentation at the 3rd International Congress on ADHD. 'From childhood to adult disease'. Berlin, Germany. Poster.
Shrieber, B. (2010). Using Assistive Technology (AT) at School for Students with ADHD. Oral presentation at CASP-DISES International Special Education Forum international conference, Riga, Latvia. A lecture.
Shrieber B. (2010). Using Assistive Technology (AT) at school, for students with ADHD. CASP-DISES International Special Education Forum international conference. Riga, Latvia. A lecture.
Shrieber B. & Seifert T. (2008). The utility of a handheld computer compared to a conventional planner as it relates to learning planning and organization by college students with learning disabilities and/or ADHD. Poster presentation at BERA – British Educational Research Association Conference. Heriot Watt University Edinburgh, Scotland. Poster.
Shrieber B. (2007). Assistive Technology (At) As an Empowerment And Compensation Tool For College Students With Learning Disabilities. Panel session. Oral presentation at the CASP-DISES International Special Education Forum international conference. Lima, Peru. A lecture.
Hetzroni O. & Shrieber B. (2001). . Using a word processor to improve the writing skills of students with learning disabilities. Presented at the Association for Behavior Analysis ABA convention. New Orleans, LA USA. A lecture.
שרייבר ב. והאוזר קרן (2024). שיפור גמישות קוגניטיבית בקרב מתבגרים על הרצף האוטיסטי באמצעות טכנולוגית סרטוני 360° ומשקפות מציאות מדומה (VR) לצורך קניות בסופרמרקט. הכנס התשעה עשר לחקר חדשנות וטכנוללוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר
שרייבר, ב. ופיטל, ת. (2024). תרגול זיכרון עבודה באמצעות רובוט בקרב ילדים עם עיכוב שפתי הלומדים בגני עיכוב התפתחותי. הכנס התשעה עשר לחקר חדשנות וטכנוללוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר
שרייבר, ב., לירן י., והירשמן, מ. (2023). קידום זיכרון עבודה וויזואלי אצל נער המאובחן עם DCD באמצעות חשיבה מחשובית, תכנות והפעלת רובוט חינוכי. הכנס השמונה עשר לחקר חדשנות וטכנוללוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. הרצאה.
שרייבר, ב., ופראג' נבואני, ל. (2022). שימוש בתפקודים ניהוליים באמצעות חינוך רובוטי Educational Robotic (ER) בשילוב אפליקציית WEDO2-פיתוח תוכנית הוראה. הכנס השבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
שרייבר, ב., וקדמון, ש. (2022). שימוש ב-VR וסרט 360º לשיפור הגמישות המחשבתית ולצורך פיתוח עצמאות בנסיעה באוטובוס ציבורי בקרב תלמידים עם אוטיזם ותלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. הכנס השבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. מאמר.
שרייבר, ב., ושינגוט ג. (2022). שילוב מציאות רבודה לצורך פיתוח תפקודים ניהוליים בקרב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. הכנס השבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
לוי, א., ושרייבר, ב (פברואר 2020). "From Word to Sign": Developing a Reading Application for Deaf and Hard of Hearing Israeli Sign Language (ISL) Users . הכנס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
אוחיון, מ., ושרייבר, ב' (יולי 2019 ). תכנית עבודה להטמעת טכנולוגית סיוע מסוג iPad לצורכי תקשורת בקרב אוכלוסיה של תלמידים על הרצף האוטיסטי במסגרות בחינוך מיוחד. הכנס הארצי לתקשורת תומכת וחליפית (תת"ח) . הרצאה
סגל, ע., ושרייבר, ב. (פברואר 2018). השפעת אפליקציית למידה לקידום יכולת התמדה במשימה לצורך הבנת טקסט עבור ילד עם ASD. הכנס השלוש-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. הרצאה.
שרייבר, ב., ווקנין , ש. (פברואר 2018). תרומת השימוש בטיימר ובתכנת מפת חשיבה לפיתוח אומדן זמן וארגון מחשבתי אצל תלמידים עם הפרעות בקשב ובלמידה. הכנס השלוש-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
שטרן, א., ושרייבר, ב. (פברואר 2018). בחינה מחודשת של הגדרת טכנולוגיות סיוע. הכנס השלוש-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
שרייבר, ב., ווינטרוב, ס. (ינואר 2018). תרומת גישת עיצוב אוניברסלי ללמידה (UDL) בשילוב טכנולוגיות, להשתתפות בלמידה של תלמידים עם הפרעות בקשב ובלמידה. למידה, התאמה אינדיבידואלית והבדלים בין אישיים-כנס מדעי הלמידה, אוניברסיטת ת"א. הרצאה.
לידר ענית, ש., ושרייבר, ב. (2017). חקר מקרה: השימוש באייפד כאמצעי לשיפור הבנת הנקרא אצל ילד עם אוטיזם. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_7.pdf
סגל, מ., ושרייבר, ב. (2017). שימוש בסביבה רובוטית לקידום יכולת זיכרון עבודה אצל ילדים בגיל הרך עם קשיים בהבעה שפתית. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_6.pdf
שרייבר, ב., כהן, ס. וכתב, ל. (2017). יעילות השימוש באפליקציות באייפד ללימוד מודעות פונולוגית עבור תלמידים עם קשיים בלמידה. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_4.pdf
שרייבר, ב., רחמים, ע. ורואימי, ה. (2017). המניעים והמאפיינים של יזמים לפיתוח אפליקציות סיוע לאנשים עם צרכים ייחודיים. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_5.pdf
שרייבר, ב.(2017). כנס EDUTECH. השתתפות בפאנל מומחים בתחום טכנולוגיות בחינוך המיוחד.
אלדר, ד., ושרייבר, ב. (2016). יעילות השימוש במחשב-לוח בלמידת מושגים בגיאומטריה עבור תלמידים עם קשיים בלמידה. הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
מויאל, א., ושרייבר, ב. (2016). מאפייני תהליך קבלת ההחלטות בקרב צעירים עם שיתוק מוחי במהלך תכנית אימון המשלבת טכנולוגיות סיוע. האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס (עמ' 138-147). רעננה: האוניברסיטה הפתוחה.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2016/e2_2.pdf
דעיה, ל., ושרייבר, ב. (2015). פיתוח מחוון לבחינת אפליקציות המיועדות לתלמידים על הרצף האוטיסטי. הכנס העשירי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
אבידן, צ., ושרייבר, ב. (2015). פיתוח יכולת הבעה בכתב ברשתות חברתיות בקרב תלמידים עם לקויות למידה מורכבות. ס העשירי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר. http://www.openu.ac.il/innovation/chais2015/b3_10.pdf
זיגנשין גמליאלי,ו., ושרייבר, ב. (2014). השימוש במצלמת וידאו כאמצעי לשיפור כישורי השיח והתקשורת עבור ילד עם אוטיזם: חקר מקרה. הכנס התשיעי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר. http://www.openu.ac.il/innovation/chais2014/download/C3-9.pdf
לידר ענית, ש., ושרייבר, ב. (2017). חקר מקרה: השימוש באייפד כאמצעי לשיפור הבנת הנקרא אצל ילד עם אוטיזם. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_7.pdf
סגל, מ., ושרייבר, ב. (2017). שימוש בסביבה רובוטית לקידום יכולת זיכרון עבודה אצל ילדים בגיל הרך עם קשיים בהבעה שפתית. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_6.pdf
כהן, י. ושרייבר, ב. (2013). הצילום וטכנולוגיות סיוע לעיבוד מידע חזותי, לפיתוח הביטוי האישי והבין-אישי אצל מתבגרים הלוקים בתסמונת אספרגר. ספר כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה 2013: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. י' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס' עדן, נ' גרי, י' קלמן,י' יאיר (עורכים), רעננה: האוניברסיטה הפתוחה. (המאמר הגיע לשלב הגמר בתחרות מאמר הסטודנט המצטיין בכנס צ'ייס 2013).
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2013/download/d2_1.pdf
צעירי, מ., ושרייבר, ב. (2013). השפעת השימוש בתוכנות מחשב על פיתוח המודעות הפונולוגית של ילדים עם לקויות בתפיסה, בגן-חובה. הכנס השמיני לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
שרייבר, ב., כהן, ס., וכתב, ל. (2017). יעילות השימוש באפליקציות באייפד ללימוד מודעות פונולוגית עבור תלמידים עם קשיים בלמידה. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_4.pdf
שרייבר, ב., רחמים, ע., ורואימי, ה. (2017). המניעים והמאפיינים של יזמים לפיתוח אפליקציות סיוע לאנשים עם צרכים ייחודיים. הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
http://www.openu.ac.il/innovation/chais2017/e3_5.pdf
שרייבר, ב., ופלד, ר. (2013). מפגשי חקר שיתופיים ומקוונים בין תלמידים עם שיתוק מוחין (CP) לבין סטודנטים לתואר שני בנושא הנגשת אתרים באינטרנט. הכנס השמיני לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר. http://www.openu.ac.il/innovation/chais2013/download/e3_6.pdf
שרייבר, ב., ואדטו-בירן, א. (2012). שילוב אסטרטגיה ותוכנת מיפוי חשיבה בקרב סטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב הלומדים במכינה קדם אקדמית. הכנס השביעי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. פוסטר.
שרייבר, ב. (2010). שילוב מחשב נייד לשיפור הביצועים האקדמיים של סטודנטים עם דיסגרפיה. הועידה הל"ז של אלי"ש-האגודה הישראלית לבלשנות שימושית. מכללת סמינר הקיבוצים. הרצאה.
שרייבר ב., וזייפרט, ת. (2009). תרומתו של מחשב כף יד לשיפור יכולת התכנון וארגון הלמידה של סטודנטים עם לקויות למידה ו/או הפרעת קשב. הכנס הרביעי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. הרצאה.
שרייבר, ב. ודנינו, מ. (2008). הטמעת יישומי מחשב בקרב ילדים עם לקויות למידה. הכנס השלישי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. הרצאה.
שרייבר ב. (2007). יישומים טכנולוגיים מתקדמים כאמצעי העצמה וכחלופה, בלמידה ובהוראה. כינוס בינלאומי: הכשרת מורים על פרשת דרכים. מכון מופ"ת ומכללת קיי. פוסטר.
שרייבר, ב. וורמברנד, נ. (2007). הכנת בוגרים עם לקויות למידה לקראת לימודים אקדמיים. הוצג בכנס היבטים רב ממדיים בקרב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים: מחקר ויישום. בית הספר לחינוך ע"ש פרופ' פ.חורגין. אוניברסיטת בר אילן- המגמה לחינוך מיוחד. הרצאה.
שרייבר ב. (2006). התאמה לומדה לימודית אישית עבור תלמידים עם צרכים מיוחדים בקורס טכנולוגיות מסייעות בחינוך המיוחד. כינוס וירטואלי בינלאומי למורי מורים. פותחים שערים בהכשרת מורים. מכון מופ"ת. הרצאה.
שרייבר ב. (2006). שילוב תכנת הקראה בקורס אנגלית אקדמית, עבור סטודנטים עם לקויות למידה. הוצג בכינוס וירטואלי בינלאומי למורי מורים. פותחים שערים בהכשרת מורים. מכון מופ"ת. הרצאה.
שרייבר, ב. ושוורץ, ג. (2006) . שילוב תוכנת הקראה בקורס לאנגלית אקדמית, עבור סטודנטים עם לקויות למידה. בתוך תכנית כינוס וירטואלי הבינלאומי:פותחים שערים בהכשרת מורים. מכון מופ"ת. הרצאה.
שרייבר ב. (2005). התאמת לומדה לימודית אישית עבור תלמידים עם צרכים מיוחדים. הכינוס השנתי העשרים של מו"ח (מחשבים וחינוך). הרצאה.
שרייבר ב. (2003). ניצול מרחב התיקשוב בהדרכה פדגוגית ובהוראה בכלל ליצירת מאגרי מידע. כינוס בנושא: כלים דידקטיים להוראה מרחוק בשירות המתנסה בהוראה. מופ"ת. הרצאה.
שרייבר ב. (2003). פורום מתוקשב בהתנסות מעשית בהדרכה פדגוגית. כינוס בנושא: כלים דידקטיים להוראה מרחוק בשירות המתנסה בהוראה. מופ"ת. הרצאה.
שרייבר ב. (2001). טכנולוגיות סיוע לאנשים עם צרכים מיוחדים. כנס סקריפט הששה עשר. הרצאה.
שרייבר ב. (2001). טכנולוגיות סיוע חדשניות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. כנס החינוך המיוחד- מרכז הסתדרות המורים, ת"א. הרצאה.
Shrieber, B. (June 2021). Implementing Universal Design for Learning (UDL) in an Inclusive Learning Environment. IAIE Virtual Conference (International Association for Intercultural Education): “Intercultural Education in an Age of Information and Disinformation. The Kibbutzim College of Education, Technology and the Arts, and MOFET. Tel-Aviv, Israel.
Levi, O. & Shrieber, B. . (July 2019). The contribution of assistive technology in improving decision-making process of students who are deaf. . The th International Conference on Teacher Education: The Story of Innovation in Teacher Education. MOFET institute, Tel-Aviv, Israel.
Provisor, A & Shrieber, B. (July 2019). The contribution of iMovie editing to improve storytelling skills of a deaf student with Adhd. The 7th International conference on Teacher Education: The Story of Innovation in Teacher Education. MOFET institute, Tel-Aviv, Israel.
Shrieber, B. (July 2019). The impact of using learning apps on executive functions: task initiation and persistence, of students with ADHD, SLD and ASD. The 7th International Conference on Teacher Education: The Story of Innovation in Teacher Education. MOFET institute, Tel-Aviv, Israel.
Shrieber, B. (July 2018). The impact of using iPad apps on the participation of students with ADHD, SLD and ASD. 2018 DISES International Conference in Cape Town, South Africa. A lecture.
Shrieber, B. (July 2016). Using Mind Mapping Software to Initiate Writing and Organizing Ideas for Students with SLD and ADHD. 15th International Conference on Computers Helping People with Special Needs (ICCHP). University of Linz, Austria. A lecture.
Shrieber, B., & Eldar, D. (July 2016). Efficacy of Tablets for Students with Learning Difficulties Studying Concepts in Geometry. 15th International Conference on Computers Helping People with Special Needs (ICCHP). University of Linz, Austria. A lecture.
Shrieber, B., Waldman, T., Carmel, R. (2015). The Impact of Using Assistive Technology (AT) Reading Software in English for Academic Purposes (EAP) on Reading Fluency and Comprehension of Students with Learning Disabilities (LD). 39th Annual Conference of the International Academy for Research in Learning Disabilities (IARLD), Vancouver BC, Canada. Poster.
Shrieber B., Yaniv, H., Ashkenazi, G & sinkevich, T.(2013). Text-to-speech software to improve reading comprehension of students with ADHD (Pioneer study). ADHD Worldwide – 1st Joint Meeting, Tel Aviv. Poster.
Shrieber B., Yaniv, H., Ashkenazi, G.(2013). Using Text-to-speech software to improve reading comprehension of students with ADHD. XIVth Biennial International Conference of IACEP -the International Association for Cognitive Education and Psychology. , University of Leiden, Netherlands. A Symposium.
Waldman, T., Shrieber, B., & Carmel, R. (2013). The impact of using Assistive Technology (AT) reading software in English for Academic Purposes (EAP), on comprehension of students with learning disabilities (LD). XIVth Biennial International Conference of IACEP -the International Association for Cognitive Education and Psychology. , University of Leiden, Netherlands. Poster.
Shrieber B. & Adato-Biran, I. (2012). Mind mapping technology for students with learning disabilities. Oral presentation at 33rd YAI Network’s International Conference on Developmental and Learning Disabilities. New-York, USA. A Lecture.
Shrieber, B. & Hetzroni, O. (2012). The impact of motivation and sense of success on decision making and time management of students with learning disabilities and ADHD. DISES International Round Table. Sligo, Ireland.
Shrieber, B. & Hetzroni, O. (2011). Characteristics of learning planning functions of students with learning disabilities with and without ADHD. Poster presentation at the 3rd International Congress on ADHD. 'From childhood to adult disease'. Berlin, Germany. Poster.
Shrieber, B. (2010). Using Assistive Technology (AT) at School for Students with ADHD. Oral presentation at CASP-DISES International Special Education Forum international conference, Riga, Latvia. A lecture.
Shrieber B. (2010). Using Assistive Technology (AT) at school, for students with ADHD. CASP-DISES International Special Education Forum international conference. Riga, Latvia. A lecture.
Shrieber B. & Seifert T. (2008). The utility of a handheld computer compared to a conventional planner as it relates to learning planning and organization by college students with learning disabilities and/or ADHD. Poster presentation at BERA – British Educational Research Association Conference. Heriot Watt University Edinburgh, Scotland. Poster.
Shrieber B. (2007). Assistive Technology (At) As an Empowerment And Compensation Tool For College Students With Learning Disabilities. Panel session. Oral presentation at the CASP-DISES International Special Education Forum international conference. Lima, Peru. A lecture.
Hetzroni O. & Shrieber B. (2001). . Using a word processor to improve the writing skills of students with learning disabilities. Presented at the Association for Behavior Analysis ABA convention. New Orleans, LA USA. A lecture.